Наемането на офис обзавеждане предоставя възможност за постоянно ползване на предимствата на висококачествено обзавеждане, без необходимостта от голяма инвестиция. Независимо дали целта Ви е да направите силно впечатление от първия ден на новия Ви бизнес или сте вече работеща компания, която иска да поднови работното си пространство без големи разходи, наемането на офис оборудване Ви дава атрактивна алтернатива на закупуването на обзавеждане.
Ако:
- - сте вече в новия си офис, а поръчаното обзавеждане още не е доставено
- - предстои Ви работна среща, обучителен модул, годишно събиране на служители и Ви трябва оборудване за конферентна зала или допълнителни работни помещения
- - създавате нов отдел в компанията си и обмисляте пробен период, в който да проверите на практика необходимостта му? Вземете обзавеждане под наем за този период от време.
Предимства на наемането на обзавеждане:
- - Минимални първоначални разходи
- - Отлага обвързването с покупка на офис оборудване
- - Лесно планиране на месечните плащания
- - Лесно увеличаване или редуциране на обзавеждането
- - Наемът на обзавеждане се признава за счетоводен разход
Изпратете ни запитване с това, което Ви е необходимо, и ние ще Ви предоставим възможности за различни конфигурации, от които да изберете най-подходящото за Вас.